564

توربوشارژر شرح فشار واقعی هوای ورودی به میزانی بیش از تلرانس مجاز از فشار درخواستی هوای ورودی بالاتر است. علت • انسداد خنک‌کننده EGR، مثلاً به علت نشتی مایع خنک‌کننده یا وجود مقدار زیاد دوده. • دریچه EGR در وضعیت بسته گیر کرده است. • سیستم تطبیق سنسور دبی جریان دارای مقادیری است که بیش از حد بالا می‌باشند. • مقادیر مربوط به سنسور فشار گاز خروجی T125، سنسور فشار شارژ هوای ورودی T122، سنسور دمای هوای ورودی T121 یا سنسور دبی جریان T126 نادرست است. • نقص در توربوشارژر، سوپاپ انحراف دود یا کنترل توربوشارژر با هندسه متغیر. • سیستم اگزوز در پایین‌دست توربوشارژر نشتی دارد. • مقدار سوخت تزریقی زیاد بوده است. • روغن موتور نشت می‌کند.
اشتراک گذاری :